cncambrils_creuer.png
Home arrow Secció Esportiva arrow Creuer
Creuer
Un dels objectiu prioritaris del CN Cambrils, dins del seu projecte de reactivació de les activitats esportives, es el de potenciar les activitats de Creuer.
Per aquest motiu, la Secció Esportiva del CN Cambrils programa durant tota la temporada diferents trofeus socials en els que, els nostre socis i armadors d'altres club, puguin participar. Els Trofeus Primavera, Estiu i Tardor són un clar exemple de les ganes de potenciar la secció de Creuer.
També es col.labora amb altres clubs, com el CN Salou i el CN Hospitalet-Vandellós en la creació del  Trofeu Golf de Sant Jordi, regata que planteja la celebració d'una prova en cada club organitzador durant el segon trimestre de l'any amb una única classificació final.
Amb la mateixa dinàmica, aquest any s'han programat, un cop més, cursos d'iniciació i perfeccionament de creuer dins de les activitats de l'Àrea de l'Escola de Vela.
Tot això sense oblidar les tres regates "insignia" del nostre Club: Les Singladures Costa Daurada, que es celebren cada any per Setmana Santa, el Trofeu vent de Dalt, puntuable al juliol pel Campionat de Catalunya de Solitaris i A Dos i la Regata Los Roques a l'octubre, puntuable pel Campionat de Catalunya de creuers.


II Trofeu Ciutat de Cambrils de Vela Llatina

El passat dissabte 4 de setembre es va dur a terme la segona edició del Trofeu Ciutat de Cambrils de Vela Llatina.

 

web.jpg

Llegir-ho tot...
 
VIII Trofeu Vent de Dalt

El Comet@ de Lluis Blanchar i Pablo Calbetó del CN Arenys de Mar guanya la vuitena edició de la Vent de Dalt.

1r._classificats.jpg

 

Llegir-ho tot...
 
XVIII Singladures Costa Daurada

El Cinc llunes de Jordi Illa Boris guanya la 18a. edició de les Singladures Costa Daurada, després de quatre dies de competició amb unes inmillorables condicions de navegació.

 100_6825.jpg

Llegir-ho tot...
 
El Mon de l'Ona de Ramon Cañellas guanya la 33a. edició de Los Roques

El Món de l'Ona d'en Ramon Cañellas (CN Cambrils) guanya la XXXIII Regata Los Roques - I Trofeu Campa Biodièsel després d'un cap de setmana marcat per la inestabilitat meteorològica.

Llegir-ho tot...
 
I Trofeu Ciutat de Cambrils de Vela Llatina

El passat dissabte 5 de setembre el CN Cambrils amb la col.laboració de l'Associació Arjau de Vela Llatina de Cambrils va organitzar el I Trofeu Ciutat de Cambrils de Vela LLatina.

vela_llatina.jpg

Llegir-ho tot...
 
<< Inici < Anterior 1 2 Següent > Final >>

Resultats 1 - 9 de 10

Usted está navegando actualmente con Internet Explorer 6 (IE6).

El navegador que está usando a sufrido una actualización (IE7).

Porqué debería actualizarme a Internet Explorer 7? Microsoft ha rediseñado Internet Explorer a partir de cero, con mejor seguridad, nuevas capacidades, y un nuevo interfaz. La razón más convincente de mejorar es la seguridad mejorada. La Internet de hoy no es la Internet de hace cinco años. Hay peligros que simplemente no existian en 2001, cuando Internet Explorer 6 fue liberado al mundo. Internet Explorer 7 hace de la navegación por la web fundamentalmente más segura ofreciendo una protección mayor contra virus, spyware y otros riesgos en línea.

Para descargar Internet Explorer 7 en su lengua, por favor visite el Internet Explorer 7 worldwide.